Saturday 12 November 2011

7-ZIP Freeware terbaik untuk seorang kaki download



Masih ramai yang tidak tahu apa dia 7zip dan kegunaannya..bagi aku 7zip ni adalah freeware yang terbaik untuk seorang kaki download...sebab aku pun seorang kaki download juga...

Aku terfikir buat entri ni sebab semalam lepas aku format laptop kawan,aku tengok dia ada winrar dan fj split..seperti yang anda tahu winrar tu kegunaannya adalah untuk compress dan unrar file...manakala fjsplit tu untuk cantum file seperti file movie yang di download,,,

Kenapa perlukan 2 software sedangkan 7zip boleh buat 2 kerja software yang aku sebut tadi...
Namun itu semua terpulang pada pengguna,mungkin ada yang suka kumpul software dalam system mereka..
aku cuma bagi pendapat sahaja...

Kalau ada yang berminat.,boleh download 7Zip DISINI

Selamat menchoba...

0 comments:

Post a Comment